Kokonaisvaltaista markkinoinnin hallintaa kuluja alentavasti

Pernod Ricard Finland Oy on Suomen alkoholimarkkinoiden toiseksi suurin toimija ja osa ranskalaista Pernod Ricardia, maailman toiseksi suurinta alkoholiyhtiötä. Se valmistaa, maahantuo, markkinoi ja myy yhteensä noin 400 kotimaista ja kansainvälistä alkoholituotetta.

Markkinointimateriaalien hallintaa

Mailservicen ja Pernod Ricardin välillä on pitkä ja antoisa yhteistyösuhde.

Hyödynnämme monipuolisesti Mailservicen LOGi- sekä DIGi- palveluita ja asiakkuus on mahdollistanut asioinnin keskitetysti yhden toimijan kautta

Betty Mwiinga Pernod Ricardin markkinoinnista kertoo.

Perustan toiminnalle luo digitaalinen LOGi-palvelu, minkä kautta hoidetaan luotettavasti ravintola- ja tapahtumamarkkinoinnin materiaalitilaukset ja -toimitukset. Tilausten reaaliaikainen seuranta sekä palautukset tapahtumien jälkeen antavat järjestäjälle turvallisuuden tunnetta.

 

Yksilölliset painatukset

DIGi web-työkalun avulla räätälöidyt ja brändätyt printtimateriaalit luovat yksilöllisyyttä ravintola- ja tapahtumakohtaisesti. Erilaisilla ständeillä, menuilla, julisteilla ja sähköisillä screeneillä on helppo lisätä omien tuotteidensa näkyvyyttä ja suurkuvatuotteilla näyttävyyttä. Voit myös brändätä laadukkaat ja ympäristöystävälliset tekstiilit ilman varastointia. Tee yksilöllisempää ja kiinnostavampaa, älä enemmän!
Luontoakin säästyy, kun jokainen printtimateriaali on harkitusti painettu. Niille ei tarvita varastointia eikä heittää ylimääräisiä roskiin.

 

Kokonaisvaltaista markkinoinnin hallintaa kuluja alentavasti

LOGi-palvelu tuottaa kymmeniä asiakkaan tarvitsemia raportteja, joiden avulla voi ohjata ja tehostaa markkinointia ja myyntiä. Historiatietojen kautta voi tilauskohtaisesti seurata materiaalien menekkiä ja etsiä hittituotteet.

Ajan tasalla oleva tarkka raportointi on erityisesti tukenut yrityksemme kulujen hallinnointia ja seurantaa

Betty Mwiinga toteaakin.