LOGi – paljon muutakin kuin markkinoinnin ja myynnin työkalu

LOGi – paljon muutakin kuin markkinoinnin ja myynnin työkalu

LOGi-paljon muutakin kuin markkinoinnin ja myynnin työkalu

Asiakkaamme hyödyntävät hyväksi koettua palvelua yhä monipuolisemmin.
Helposti muokattavat tilaajakohtaiset näkymät ja monipuoliset ominaisuudet mahdollistavat monien toimintojen suoraviivaistamisen.

Lisääntynyt etätyö ja yritysten kasvanut tarve pitää huolta henkilökunnastaan, asiakkaistaan ja sidosryhmistään ovat omalta osaltaan kasvattaneet kysyntää täysin uusillekin toiminnoille.

Alla muutamia esimerkkejä miten autamme asiakkaitamme.

Henkilöstöhallinto, HR, Oma henkilökunta

  • Rekrytointivaiheen kiitokset ja tervetulopaketit
  • Työvaatteet
  • Kesä- ja joululahjat
  • Perheenlisäykset
  • Syntymäpäivät 
  • Eläköityminen
  • Käyntikortit

 

Asiakaspalvelu, myynnin tuki

  • Reagointi asiakaspalautteeseen -> Esitteet, näyte- tai tuotepaketti
  • Kotisivujen lomakkeelta tullut kysely tai palaute -> Esitteet, näyte- tai tuotepakettien toimitukset. Tilauksista/lähetyksistä voidaan automatisoida viesti myyntikentälle.
  • Useat asiakkaat ovat integroineet kotisivujensa lomakkeet suoraan LOGi-palveluun ja saavuttaneet näin merkittävän edun aiempaan toimintatapaansa

 

Myynti ja markkinointi

  • Aineiston hallinta
  • Kampanjahallinta
  • Uusien tuotteiden näytteet, esitteet ja muut materiaalit myyntikentälle
  • Myyntiryhmän palkitsemiset
  • Esitteiden ja näytteiden toimitukset asiakkaille
  • Ennen Teams-palaveria toimitettavat kahvipaketit, muistiblokit, kynät tai muut tuotteet, joilla saadaan tapaamisesta henkilökohtaisempi
  • Kiitos mielenkiinnosta- paketti tai keskusteltuun asiaan liittyvät esitteet palaverin jälkeen
  • Webinaarin osallistujille tuotepaketti ennen tai jälkeen osallistumisen
  • Tervetuloa asiakkaaksi- paketti

Kaikki ylläolevat luonnollisesti brändättynä yrityksesi ilmeen mukaisesti. Tai jotain ihan muuta, ideoidaan yhdessä!

 

LOGi Myynnin ja markkinoinnin logistiikkaan. LOGi on markkinoiden paras ratkaisu yritykselle, joka haluaa tarjota asiakkailleen, edustajilleen, jälleenmyyjilleen ja muille sidosryhmilleen tehokkaan digitaalisen tilauskanavan markkinoinnin ja viestinnän logistiikkaan. LOGi on järjestelmä, jossa reaaliaikainen varastotilanne on tarkasteltavissa paikasta riippumatta kellon ympäri. Verkkopohjaisen järjestelmän monipuolisia… Lue lisää
LOGi promo Tuotenäytteet ja kilpailut. Kun etsit uusia asiakkaita tai haluat viestiä nykyisille asiakkaillesi, on ratkaisuna LOGi promo. Hoidamme kaikki viestisi perille joustavasti ja monikanavaisesti. Voit lähestyä laajaa ostajajoukkoa ja tarjota heille mahdollisuuden esimerkiksi tuotenäytteen tilaamiseen tai kilpailuun osallistumiseen.   Kohderyhmien ja… Lue lisää
DIGi Myynnin ja markkinoinnin toteuttamiseen. DIGi on ratkaisu yritykselle, joka haluaa näkyä ja näyttää hyvältä. Palvelu kattaa kaikki myynnin ja markkinoinnin painatukset, suoramainospainatukset, asiakaslehdet, pakkaukset ja suuret näkyvyyselementit. Myös aineistot sähköisiin näyttöihin ja kehyksiin.   Kaikki tulostukset asia- ja markkinointiviestintään Suurkuvat -… Lue lisää
DIGi web Printtimainonnan palvelualusta. DIGi Web on markkinoiden edistyksellisin printtimainonnan palvelualusta.  DIGi web on ratkaisu yritykselle, joka tavoittaa asiakkaansa jälleenmyyjä-, edustaja- tai kauppapaikkaverkon kautta. Palvelun avulla tuet jälleenmyyjäsi brändiä ja kohdistettua kampanjaviestintää. Samalla oman yrityksesi näkyvyys säilyy tyylikkäänä ja graafisen ohjeiston mukaisena… Lue lisää
TAGi Myynnin ja markkinoinnin kohdistamiseen. TAGi on ratkaisu sinulle, kun etsit uusia asiakkaita, päivität ja täydennät asiakastietoja. Tai haluat profiloida asiakkuuksia tunnistaaksesi ne arvot ja asenteet, joihin asiakkaittesi ostopäätökset perustuvat.   B2B -yritystietokannat ja päättäjät yrityksissä kattavin segmentointi- ja rajausmahdollisuuksin B2C-osoitteet… Lue lisää
TAGi manager Kampanjanhallinta. Kun etsit uusia asiakkaita tai haluat viestiä nykyisille asiakkaillesi, ota yhteyttä Mailserviceen. Me hoidamme kaikki viestisi perille joko printtinä tai monikanavaisesti. Näin sinä säästät aikaa omaan liiketoimintaasi. Asiakasrekisterin profilointi ja tuoreutus Asiakassegmenttien tunnistaminen Potentiaalisten kohderyhmien suunnittelu ja valinta Viestien… Lue lisää