Palautteenhallinta


Palvelu on tarkoitettu erityisesti markkinoijalle, jonka tavoitteena on joko yhtä tai useampaa viestinnän kanavaa käyttäen lähestyä laajaa ostajajoukkoa ja tarjota heille mahdollisuus tuotenäytteen tilaamiseen tai kilpailuun osallistumiseen.

  • Kohderyhmän ja kanavien valita; kirje, puhelin, some, muut kanavat
  • Tekninen määrittely, visu ja copy, painatus, tulostus ja sähköiset ratkaisut
  • Viestin lähettäminen valittuihin kanaviin; kirje, tuotemainonta, konsulentit, Facebook, kotisivut, muut kanavat
  • Monikanavainen palautteen vastaanottaminen
  • Palkintolähetysten pakkaus ja postitus
  • Palautteen analysointi ja profiilit
  • Aikataulut pitävät ja tilaajat saavat tuotenäytteet viiveettä, asiallisesti pakattuina ja vahingoittumattomina.

MailServicen kanssa kampanjasi onnistuu! Löydämme oikeat kohderyhmät, hoidamme tulostukset ja
sähköiset linkitykset. Palautteen kertymistä voit seurata reaaliaikaisesti omalta päätteeltäsi ja virittää
tarvittaessa kampanjasi näkyvyyttä tai kerrontaa jo kampanja-aikana.

Ota yhteys meihin. MailService asiakkaana Sinua palvelee oma yhteyshenkilö, jonka kanssa keräily-kampanjan suunnittelu ja toteutus sujuvat mutkattomasti.

 

LogisticService nappaa tykkäämiset Facebookista

Lukuisat somessa kampanjoivat yritykset, kuten ruotsalainen Löfbergs,
ovat valinneet palkintologistiikkansa hallintaan LogisticService-palvelun Lue lisää