Valopilkku-kampanja


taksi_2013Taksiviikolla 44. järjestäytynyt taksiala keräsi Valopilkku-kampanjallaan varoja Uusi Lastensairaala 2017 -hankkeelle. Kampanjan suunnitteli ja toteutti tamperelainen Trust Creative Society. Mainostoimiston valitsemana kumppanina MailService vastasi tulostus-, postitus- ja logistiikkatoiminnoista .

” Kampanjamateriaalien levittäminen valtakunnallisesti noin 8 000 taksiautolle tuntui alkuun haasteelliselta, mutta yhdessä MailServicen kanssa löysimme siihen hyvän ratkaisun. Materiaalit saatiin kustannustehokkaasti ja ajallaan perille. Meille raportoitiin aktiivisesti työn etenemisestä ja varastosaldoista, mitä pidin ensiarvoisen tärkeänä”, sanoo Trustin asiakkuusjohtaja Mervi Salmela.

Valopilkku-kampanjalla kerättiin noin 180.000 euroa Uudelle Lastensairaallalle. Keräykseen osallistuivat taksialan yhdistykset ja yhtiöt, taksiyrittäjät, taksinkuljettajat sekä asiakkaat.