TAGi – kun tarvitset lisää asiakkaita

TAGi – kun tarvitset lisää asiakkaita

Uudet asiakkaat ja myynnin kasvattaminen ovat avaintekijöitä yritykselle, joka haluaa kasvaa ja menestyä. Tällä kerralla tutustumme B2C-markkinointiin ja sen mahdollisuuksiin. Olisi mahtavaa, jos uusia asiakkaita ilmestyisi itsestään, ja varmasti näin käy jossain määrin, mutta suuri osa potentiaalisista asiakkaista voi jäädä tavoittamatta. Kun haluat kertoa tuotteistasi tai palveluistasi kuluttajille, tarvitaan avuksi strategiaa ja sopivan kampanjakohderyhmän hankintaa.

Kanssamme tavoitat esimerkiksi todennäköiset auton vaihtajat, lapsiperheet, muuttajat, kesäasukkaat tai pyöreitä vuosia täyttävät. Näille ja monille muille kohderyhmille löydät yhteystiedot kauttamme mutkattomasti.

  • B2C-osoitteet Digi- ja väestötietotietovirastosta (DVV)
  • Traficomin liikenneasioiden rekisterit
  • Parhaiden tiedon tuottajien ylläpitämät monipuoliset kuluttajakohderyhmät
  • Demografiset rajaukset, luotettavat ennustemallit sekä arvo- ja asenneluokitukset
  • Kohderyhmät myös telemarkkinointiin ja kampanjaseurantaan

 

Mietitään yhdessä oikea kohderyhmä, tavoite ja kanavat, jotta markkinointi on suunnitelmallista, kohdennettua ja tuloksellista. Olethan yhteydessä niin hoidetaan kampanjasi maaliin.

Yhteistyöterveisin,

Lauri Mäkinen
040 172 0027
lauri.makinen@mailservice.fi

Lauri Makinen kuva

 

 

 

 

 

LOGi Myynnin ja markkinoinnin logistiikkaan. LOGi on markkinoiden paras ratkaisu yritykselle, joka haluaa tarjota asiakkailleen, edustajilleen, jälleenmyyjilleen ja muille sidosryhmilleen tehokkaan digitaalisen tilauskanavan markkinoinnin ja viestinnän logistiikkaan. LOGi on järjestelmä, jossa reaaliaikainen varastotilanne on tarkasteltavissa paikasta riippumatta kellon ympäri. Verkkopohjaisen järjestelmän monipuolisia… Lue lisää
LOGi promo Tuotenäytteet ja kilpailut. Kun etsit uusia asiakkaita tai haluat viestiä nykyisille asiakkaillesi, on ratkaisuna LOGi promo. Hoidamme kaikki viestisi perille joustavasti ja monikanavaisesti. Voit lähestyä laajaa ostajajoukkoa ja tarjota heille mahdollisuuden esimerkiksi tuotenäytteen tilaamiseen tai kilpailuun osallistumiseen.   Kohderyhmien ja… Lue lisää
DIGi Myynnin ja markkinoinnin toteuttamiseen. DIGi on ratkaisu yritykselle, joka haluaa näkyä ja näyttää hyvältä. Palvelu kattaa kaikki myynnin ja markkinoinnin painatukset, suoramainospainatukset, asiakaslehdet, pakkaukset ja suuret näkyvyyselementit. Myös aineistot sähköisiin näyttöihin ja kehyksiin.   Kaikki tulostukset asia- ja markkinointiviestintään Suurkuvat -… Lue lisää
DIGi web Printtimainonnan palvelualusta. DIGi Web on markkinoiden edistyksellisin printtimainonnan palvelualusta.  DIGi web on ratkaisu yritykselle, joka tavoittaa asiakkaansa jälleenmyyjä-, edustaja- tai kauppapaikkaverkon kautta. Palvelun avulla tuet jälleenmyyjäsi brändiä ja kohdistettua kampanjaviestintää. Samalla oman yrityksesi näkyvyys säilyy tyylikkäänä ja graafisen ohjeiston mukaisena… Lue lisää
TAGi Myynnin ja markkinoinnin kohdistamiseen. TAGi on ratkaisu sinulle, kun etsit uusia asiakkaita, päivität ja täydennät asiakastietoja. Tai haluat profiloida asiakkuuksia tunnistaaksesi ne arvot ja asenteet, joihin asiakkaittesi ostopäätökset perustuvat.   B2B -yritystietokannat ja päättäjät yrityksissä kattavin segmentointi- ja rajausmahdollisuuksin B2C-osoitteet… Lue lisää
TAGi manager Kampanjanhallinta. Kun etsit uusia asiakkaita tai haluat viestiä nykyisille asiakkaillesi, ota yhteyttä Mailserviceen. Me hoidamme kaikki viestisi perille joko printtinä tai monikanavaisesti. Näin sinä säästät aikaa omaan liiketoimintaasi. Asiakasrekisterin profilointi ja tuoreutus Asiakassegmenttien tunnistaminen Potentiaalisten kohderyhmien suunnittelu ja valinta Viestien… Lue lisää