Vastuullisuus on kilpailuetumme!
Vastuullisuus on osa menestyvän yrityksen liiketoimintaosaamista.
Vastuullinen yritys toimii mahdollisimman kestävällä tavalla ja sovittaa
yhteen yrityksen ja sen sidosryhmien tavoitteet ja odotukset.
(Lähde: Elinkeinoelämän keskusliitto EK)
Tämä määritelmä viittaa varmasti suorimmin yhteiseen vastuuseemme ympäristöstä. Mutta oikein ymmärrettynä ja liitettynä luonnolliseksi osaksi Mailservicen päivittäistä toimintaa sisältää se toki muitakin vastuullisen toiminnan elementtejä. Markkinointiviestien kohdistaminen taitavasti rajatulle kohderyhmälle vahvistaa viestin saajan positiivista mielikuvaa viestin lähettäjästä.
Äärimmäisenä vastakohtana tälle tapaamme valitettavasti vieläkin hyvin laajalle kohderyhmälle pääosin sähköisesti lähetettyjä SPAM-viestejä, jotka eivät millään tavalla ole osoitus lähettäjänsä vastuullisesta toiminnasta. GDPR –säännösten noudattaminen ja yhteistyö luotettavimpien tiedontuottajien kanssa takaa omille asiakkaillemme vastuullisesti toteutetut viestien kohdistukset.
Print-On-Demand tarvepainatus on päivän sana myös vastuullisuus näkökulmassa.
Tarjoamme asiakkaillemme laajan kattauksen markkinoinnin näkyvyyselementtejä tilattavaksi nyt suoraan käyttöliittymän kautta. Käytettävissäsi on aina viimeisin aineistoversio ja tilata voit juuri tarvitsemasi määrän. Luonto kiittää, kun printtejä ei vanhene roskiin ja versioiden hallinnan helppous vapauttaa omaa aikaasi. Ja käyttämämme tooneriväritkin ovat elintarvikekelpoisia.
Vastuu ympäristöstä koskee luonnollisesti koko palveluketjuamme.
Verkostomme kumppaniyrityksissä materiaalien kierrätysohjeet ovat tinkimättömät ja kotimaisuus sekä kotimaisten raaka-ainetoimittajien käyttäminen on etusijalla aina sen ollessa mahdollista.
Motivoitunut henkilöstö ja jatkuvasti osaamistaan kehittävä työyhteisö ovat luonnollisesti tärkein voimavaramme, kun päivittäisessä vuorovaikutuksessa asiakkaiden ja muiden sidosryhmien kanssa
kehitämme ratkaisujamme ja tuotantomenetelmiämme Mailservicen arvoihin kirjaamamme vastuullisuuslupauksen mukaisesti.
Henri Lehtonen
toimitusjohtaja
LOGi Myynnin ja markkinoinnin logistiikkaan LOGi on yhdessä asiakkaidemme kanssa kehitetty palvelukonsepti, joka ratkaisee myynti- ja markkinointimateriaalien hallintaan liittyvät haasteet. Markkinointiin ja myyntiin liittyvä logistiikka on usein hajanaista, materiaalien päivittäminen kankeaa ja tavaravirtojen seuranta sekä materiaalien koko potentiaalin hyödyntäminen vajavaista. Tämä haaste… Lue lisää
LOGi promo Tuotenäytteet ja kilpailut Kun etsit uusia asiakkaita tai haluat viestiä nykyisille asiakkaillesi, on ratkaisuna LOGi promo. Hoidamme kaikki viestisi perille joustavasti ja monikanavaisesti. Voit lähestyä laajaa ostajajoukkoa ja tarjota heille mahdollisuuden esimerkiksi tuotenäytteen tilaamiseen tai kilpailuun osallistumiseen. Kohderyhmien ja kanavien… Lue lisää
DIGi Myynnin ja markkinoinnin toteuttamiseen DIGi tarjoaa sinulle laaja-alaisen palvelun, joka kattaa kaikki tarpeesi painatusten, suoramainosten, asiakaslehtien, pakkauksien ja suurten näkyvyyselementtien osalta. Lisäksi tarjoamme aineistot sähköisiin näyttöihin ja kehyksiin. Palvelumme sisältää: Suurkuvat Levymateriaalit ja kankaat ulko- ja sisätiloihin, mukautettuna käyttökohteen mukaan.… Lue lisää
DIGi web Printtimainonnan palvelualusta DIGi Web on markkinoiden edistyksellisin printtimainonnan palvelualusta. DIGi web on ratkaisu yritykselle, joka tavoittaa asiakkaansa jälleenmyyjä-, edustaja- tai kauppapaikkaverkon kautta. Palvelun avulla tuet jälleenmyyjäsi brändiä ja kohdistettua kampanjaviestintää. Samalla oman yrityksesi näkyvyys säilyy tyylikkäänä ja graafisen ohjeiston mukaisena… Lue lisää
TAGi Myynnin ja markkinoinnin kohdistamiseen TAGi on ratkaisu sinulle, kun etsit uusia asiakkaita, päivität ja täydennät asiakastietoja. Tai haluat profiloida asiakkuuksia tunnistaaksesi ne arvot ja asenteet, joihin asiakkaittesi ostopäätökset perustuvat. B2B -yritystietokannat ja päättäjät yrityksissä kattavin segmentointi- ja rajausmahdollisuuksin B2C-osoitteet… Lue lisää
TAGi manager Kampanjanhallinta Kun etsit uusia asiakkaita tai haluat viestiä nykyisille asiakkaillesi, ota yhteyttä Mailserviceen. Me hoidamme kaikki viestisi perille joko printtinä tai monikanavaisesti. Näin sinä säästät aikaa omaan liiketoimintaasi. Asiakasrekisterin profilointi ja tuoreutus Asiakassegmenttien tunnistaminen Potentiaalisten kohderyhmien suunnittelu ja valinta Viestien… Lue lisää
Aiheeseen liittyvää