PerkinElmer-konserni on maailman johtavia terveysteknologian yrityksiä ja se on sitoutunut innovoimaan terveemmän maailman puolesta. PerkinElmer toimii yli 150 maassa, ja sillä on Suomessa noin 580 työntekijää. Turussa toimii yksi PerkinElmerin suurimmista tuote­kehitys- ja valmistusyksiköistä (Wallac Oy), jossa kehitetään ja valmistetaan laitteita, reagensseja ja ohjelmistoja sekä tehdään tutkimusta sairauksien seulontaa varten.

Halusimme sähköisen brosyyrikirjaston

Wallacilla oli tarve saada Eurooppaan sähköinen brosyyri-kirjasto, josta olisi helppo tilata aina tarvittava määrä myös paperisia tulosteita (Print On Demand). Näin pääsimme eroon talon sisällä olevasta esitevarastosta. Jouduimme ennen usein hävittämään brosyyreita uuden version tullessa. Nyt kirjasto on käytössä globaalisti ja myyntihenkilöt tilaavat brosarit suoraan Mailservicen järjestelmästä.

Miksi valitsimme Mailservicen?

Päädyimme kumppanin valinnassa Mailserviceen mm. asiakkaiden tyytyväisyyden perusteella. Lisäksi teimme tarkan hintavertailun, jossa halusimme verrata ”omenoita omenoihin”. Meidän kohdallamme myös paikallisuus on etu. Lisäksi Mailservice vastasi aktiivisesti tarjouspyyntöömme ja kaikkiin mahdollisiin kysymyksiimme. Koimme myös, että kaikki meille tärkeät lisäominaisuudet järjestelmään otettiin vastaan mentaliteetilla ”kaikki hoituu”.

Kokemukset palvelusta

Olemme olleet erittäin tyytyväisiä palveluun ja mikä parasta, aineistoja on erittäin helppo meidän itse päivittää. Kiitosta olemme saaneet myös myyntikentältämme sekä visuaalisuudesta että esitteiden kategorisoinnista, jolloin ne on helppo löytää kirjastosta. On myös hyvä tietää, että meillä on mahdollisuus siirtää myös kongressitarvikevarastomme järjestelmään.

Events Manager Nina Alankoja kertoo.