Palveluihimme liittyvät asiat ja toiminnot herättävät välillä kysymyksiä. Olemme listanneet alle yleisempiä kysymyksiä vastauksineen. Kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin ja tiedusteluihin saat lisäapua ammattitaitoiselta henkilökunnaltamme.
Aineistoihin liittyvät kysymykset
- Missä muodossa painoaineistot toimitetaan?
- Painokelpoinen pdf-tiedosto leikkuumerkkeineen. >> Lue tekniset ohjeet täältä
- Missä muodossa osoitteet tulee toimittaa?
- Sarkaineroteltu Excel-, csv tai tekstitiedosto.
- Mikä on POD- tuote?
- Print On Demand eli tarvepainatus. Tuotetta painetaan vain tarpeen mukaan ja näin sille ei synny varastointikustannuksia. Oivallinen tuote versionhallintaan, jolloin tilattavana on aina ajan tasalla oleva tieto.
- Saako teiltä painotuotteita, joissa luontoystävällisyys ja ympäristö huomioitu?
- Kyllä saa, vaihtoehtoja on lukuisia painotekniikasta riippumatta. Erilaiset sertifikaatit ja merkinnät antavat käytettävästä materiaalista monipuoliset tiedot, aina puiden kasvattamisesta materiaalin tuotantoon asti.
Osoitteisiin ja kohderyhmiin liittyvät kysymykset
- Toimittaako Mailservice kuluttajaosoitteita?
- Kyllä toimitamme! Meiltä saat monipuoliset kuluttajakohderyhmät yhteystietolistoineen GDPR-säännökset huomioituina.
- GDPR – Miten voin viestiä yritysasiakkaille?
- B2B–markkinointia voi tehdä yrityksille vapaammin kuin kuluttajille. Tuotteen tai palvelun täytyy kuitenkin liittyä henkilöön, hänen työtehtävään tai vastuualueeseen. Toimitamme kontaktilistat postituksiin, puhelinmarkkinointiin ja/tai sähköpostimarkkinointiin.
- Voidaanko poistaa omat asiakkaat ostetuista kohderyhmistä?
- Voidaan. Tätä kutsumme weedaukseksi. Esimerkiksi yrityspuolella y-tunnus on varmin tieto, jolla omat asiakkaat voidaan karsia ostorekisteristä.
- Haluaisin lähestyä Fordin omistajia pääkaupunkiseudun alueelta, miten onnistuisi?
- Helposti! Teemme ensin Traficom-kannasta laskennan, josta selviää paljonko omistajia löytyisi. Kontakteille voidaan lähettää postia, ja lisänä voitte soittaa perään.
Järjestelmiin liittyvät kysymykset
- Onko kotisivuillamme oleva “Tilaa esitteitä ja näytteitä”- lomake mahdollista integroida osaksi LOGi-palvelua?
- Se voidaan integroida tai vaihtoehtoisesti voimme upottaa järjestelmän luoman lomakkeen verkkosivuillenne. Molemmat vaihtoehdot on mahdollista toteuttaa helposti ja nopeasti, käytännössä parissa työpäivässä
- Voiko integroidun lomakkeen tilaustietoja tarkastella jostain?
- LOGi-palveluun integroitu lomake tuottaa tilauksista ja niihin liittyvistä tuotteista raportteja, jotka ovat asiakkaan seurattavissa 24/7. Järjestelmään voidaan luoda ns. auto-triggereitä, kuten esimerkiksi tieto tilauksesta voidaan ohjata sähköpostiviestiksi myynnillenne.
- Voidaanko toimituksissa käyttää brändimme ulkoasua?
- Tottakai. Voitte toimittaa pakkausmateriaalianne tai voimme ehdottaa teille muutamia hyväksi havaittuja pakkausvaihtoehtoja, jotka tuotetaan brändinne mukaisesti, ympäristö ja vastuullisuus huomioiden.
- Haluaisimme että apteekit tilaavat markkinointimateriaalia suoraan teiltä, onnistuuko tämä?
- Näin monesti jo toimimme. Apteekit tai jokin muu sidosryhmä toisella toimialalla, voidaan ohjata tilaamaan omilla tunnuksilla, niitä tuotteita mitä asiakas itse käyttöliittymästä määrittää.
- Voidaanko toimittaa lähetyksiä myös ulkomaille?
- Voidaan toki! Kauttamme voi lähettää ulkomaille joko omaanne tai meidän kuljetuskumppania käyttäen, esim. DHL, UPS, FedEx ja PostNord. Huolehdimme myös lähetyksen tulliasiakirjoista.