Palveluihimme liittyvät asiat ja toiminnot herättävät välillä kysymyksiä. Olemme listanneet alle yleisempiä kysymyksiä vastauksineen. Kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin ja tiedusteluihin saat lisäapua ammattitaitoiselta henkilökunnaltamme.

Aineistoihin liittyvät kysymykset

  • Missä muodossa osoitteet tulee toimittaa?
    • Sarkaineroteltu Excel-, csv tai tekstitiedosto.
  • Mikä on POD- tuote?
    • Print On Demand eli tarvepainatus. Tuotetta painetaan vain tarpeen mukaan ja näin sille ei synny varastointikustannuksia. Oivallinen tuote versionhallintaan, jolloin tilattavana on aina ajan tasalla oleva tieto.
  • Saako teiltä painotuotteita, joissa luontoystävällisyys ja ympäristö huomioitu?
    • Kyllä saa, vaihtoehtoja on lukuisia painotekniikasta riippumatta. Erilaiset sertifikaatit ja merkinnät antavat käytettävästä materiaalista monipuoliset tiedot, aina puiden kasvattamisesta materiaalin tuotantoon asti.

 

Osoitteisiin ja kohderyhmiin liittyvät kysymykset

  • Toimittaako Mailservice kuluttajaosoitteita?
    • Kyllä toimitamme! Meiltä saat monipuoliset kuluttajakohderyhmät yhteystietolistoineen GDPR-säännökset huomioituina.
  • GDPR – Miten voin viestiä yritysasiakkaille?
    • B2B–markkinointia voi tehdä yrityksille vapaammin kuin kuluttajille. Tuotteen tai palvelun täytyy kuitenkin liittyä henkilöön, hänen työtehtävään tai vastuualueeseen. Toimitamme kontaktilistat postituksiin, puhelinmarkkinointiin ja/tai sähköpostimarkkinointiin.
  • Voidaanko poistaa omat asiakkaat ostetuista kohderyhmistä?
    • Voidaan. Tätä kutsumme weedaukseksi. Esimerkiksi yrityspuolella y-tunnus on varmin tieto, jolla omat asiakkaat voidaan karsia ostorekisteristä.
  • Haluaisin lähestyä Fordin omistajia pääkaupunkiseudun alueelta, miten onnistuisi?
    • Helposti! Teemme ensin Traficom-kannasta laskennan, josta selviää paljonko omistajia löytyisi. Kontakteille voidaan lähettää postia, ja lisänä voitte soittaa perään.

 

Järjestelmiin liittyvät kysymykset

  • Onko kotisivuillamme oleva “Tilaa esitteitä ja näytteitä”- lomake mahdollista integroida osaksi LOGi-palvelua?
    • Se voidaan integroida tai vaihtoehtoisesti voimme upottaa järjestelmän luoman lomakkeen verkkosivuillenne. Molemmat vaihtoehdot on mahdollista toteuttaa helposti ja nopeasti, käytännössä parissa työpäivässä
  • Voiko integroidun lomakkeen tilaustietoja tarkastella jostain?
    • LOGi-palveluun integroitu lomake tuottaa tilauksista ja niihin liittyvistä tuotteista raportteja, jotka ovat asiakkaan seurattavissa 24/7. Järjestelmään voidaan luoda ns. auto-triggereitä, kuten esimerkiksi tieto tilauksesta voidaan ohjata sähköpostiviestiksi myynnillenne.
  • Voidaanko toimituksissa käyttää brändimme ulkoasua?
    • Tottakai. Voitte toimittaa pakkausmateriaalianne tai voimme ehdottaa teille muutamia hyväksi havaittuja pakkausvaihtoehtoja, jotka tuotetaan brändinne mukaisesti, ympäristö ja vastuullisuus huomioiden.
  • Haluaisimme että apteekit tilaavat markkinointimateriaalia  suoraan teiltä, onnistuuko tämä?
    • Näin monesti jo toimimme. Apteekit tai jokin muu sidosryhmä toisella toimialalla, voidaan ohjata tilaamaan omilla tunnuksilla, niitä tuotteita mitä asiakas itse käyttöliittymästä määrittää.
  • Voidaanko toimittaa lähetyksiä myös ulkomaille?
    • Voidaan toki! Kauttamme voi lähettää ulkomaille joko omaanne tai meidän kuljetuskumppania käyttäen, esim. DHL, UPS, FedEx ja PostNord. Huolehdimme myös lähetyksen tulliasiakirjoista.